عشق من و تو
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


آدم های ساده … ساده هم عاشق می شوند ساده صبوری می کنند ساده عشق می ورزند اما سخت دل می کنند و آن وقت که دل می کنند جان می دهند …

پيوندها
عروسک چت
تنهایی
-•● ت مثل تنھـــــــــایی ●•-
من قلب یخی نمیخواهم
بوسه عشق
بیقرار توأم و در دل تنگــــم گله هاست
تاریکی شب
مهدی
انتی لاو
غریبانه
دلتنگی M & S
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و تو و آدرس loveme-to.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 12214
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->


نويسندگان
ترانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : ترانه

آدم ها هـرگـز کسانی را کــــه دوسـت دارنــد
 فـرامــــــوش نمی کنـــــــند
 فقـــط عـــادت می کُـــــنــند
 کــــه دیـگـــــــر کِــــــنارشــان نــــباشـــند!!!




نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت6:54---6 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: