نروووو
عشق من و تو
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


آدم های ساده … ساده هم عاشق می شوند ساده صبوری می کنند ساده عشق می ورزند اما سخت دل می کنند و آن وقت که دل می کنند جان می دهند …

پيوندها
عروسک چت
تنهایی
-•● ت مثل تنھـــــــــایی ●•-
من قلب یخی نمیخواهم
بوسه عشق
بیقرار توأم و در دل تنگــــم گله هاست
تاریکی شب
مهدی
انتی لاو
غریبانه
دلتنگی M & S
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و تو و آدرس loveme-to.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 12271
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->


نويسندگان
ترانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : ترانه

تو فقط می خوای بری بری هر جایی شده
رد پاهات توی برف چه تماشایی شده

قدمای اولت یکم آهسته تره
تو دلم گفتم خدا یعنی میشه که نره؟
اینا تقصیر تو نیست من یکم کهنه شدم
من پیر و نخ نما من ِ بیزار از خودم
وسطای راهی و توی این هوای سرد
تو دلم گفتم چرا به عقب نگاه نکرد…
نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو
نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو
بعد اون ندیدمت چقَدَر داد زدم
نه به گوشت نرسید هر چی فریاد زدم
مات و مبهوتم هنوز چه سرانجام بدی
تو یه دفتر سیاهو واسه من ورق زدی
نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو
نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو
 


نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت21:02---29 اسفند 1391
سلام گلم آخرین آپ سال نودویک راهم بیا ببین.عیدت هم پیشاپیش مبارک

negar
ساعت16:19---22 اسفند 1391
راستی ترانه جون آپممممم

negar
ساعت13:50---22 اسفند 1391
سلام گلم.خیلی ناز بود شعرت.به ما هم یه سری بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: